Nära nu!

2011-04-21 15:21:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det inte långt kvar till tävlingen. Min nervositet bara ökar o ökar. Igår var Pepsi på kurs och vi körde genom hela lydnads ettan med kommendering. Vi måste öva på vänstersvängar för det kunde vi inte alls. Fick tips om hur ja ska träna o det har jag gjort massor idag. Annars såg det bra ut.

Det jag ska träna på effter tävlingen är linförigheten. Pepsi vill gärna vara lite framför men det är ett inlärt beteende och Cattis tyckte inte vi skulle gå in mer på det nu innan tävlingen. Det såg bra ut ändå.

Nu har jag glömt bort hur nära inpå tävlingen man ska sluta träna. Så ni som vet får gärna berätta det :)

Kommentarer

:) Roligt att ni har börjat kurs igen :) Bra att Peppa får aktiveras lite så han inte blir svartsjuk på Max!

Som jag sa, tävlingen kommer gå skitbra bara du inte sk*ter på dig!!! Påsk Pussar

2011-04-21 20:58:58

Lycka till!

2011-04-22 11:27:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback