Inlines

2011-04-26 16:03:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag premiär åkte vi inlines ! Det började med att jag tog ut Max i vanligt koppel. Det tyckte Max va skitkul och drog på som fan. Jag var tillslut tvungen att släppa honom annars hade jag åkt omkull. Sen tog jag Peppa o han tyckte det va jättekul men han är så liten o orkar inte så länge.
Sen tog jag Max igen men bytte koppel till nosgrimman så han kunde hålla sig nära mig. Då blev det läskigt istället och han sprang som ett ljus fint vid sidan. Vi mötte även en hund som han inte alls var intresserad av. ( JAg kanske ska ha inlines jämt).

I framtiden är det tänkt att Max ska ha sele på sig men än sålänge vågar jag faktiskt inte det. När han är van och lugn då tar vi nästa steg :)








Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback