Ingen kommer...

2011-04-24 21:50:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


... När jag ropar?! Hundarna är helt slut efter en heldag på landet. De sprang och lekte med alla barnen. De hoppade studsmatta. Nä det gjorde dem inte men Max hoppade upp jämfota och kröp omkring sen insåg han att det var läskigt och hoppade ner. Pepsi han klättrade upp på en stege och tyckte stutdmattan var jättekul. ( Ingen hoppade när dem var uppe och undersökte). Sen lekte barnen leta boll eftersom jag sagt ifrån om alla kastlekar.
De hade det superkul helt enkelt. Det resulterade i att dem är helt döda nu. Jag frågade nyss om vi ska ut och kissa ( det magiska ordet) Max lyfte på huvudet och sen däcka han igen. Jag får väl gå ut själv då.. :)

De ligger ju inte vart som helst heller.. De har brett ut sig i sängen.. snacka om bortskämda.

Kommentarer

hehe är ni helt bort trängda ur sängen nu alltså :) Schyssta vovvar du har! hehe



Varför fick de inte kasta något? Är det för att hundarna blir för uppspelta då?

2011-04-24 22:18:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback