Bytt hund

2011-04-08 13:50:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ringde nyss till veterinären och frågade om jag fick byta hund :) Nu menar jag att komma dit med Pepsi istället för Max. Max näsa har läkt helt och han har tillomed fått tillbaka hår på den.
O jag har så svårt att klippa sporrar klorna på pepsi så då får vi hjälp med det istället nu när det är dags igen.

Imorse drog jag ut mamma ut i skogen och hon fick vara min fig när jag körde personsök. Det gick bra för både Pepsi o Max. Sen tog vi det bara lungt medans hundarna sprang runt i vattenpölarna. 


Kommentarer

Jag yycker du skall örsöka ställa lite krav på veterinären att ta bort de där sporrarna, det är ju så mycket problem med dem hela tiden.. Är ju för hundens bästa.



Dessutom är ju du ägaren, du borde ju få bestämma det...

2011-04-08 22:53:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback