Spår

2010-09-30 18:06:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känner jag mig febrig och svag. Promenaden imorse var inge kul, Max var rätt jobbig. Bestämde mig för o åka ut o släppa dem i skogen så dem får springa av sig lite energi. Mamma o kusinen följde med o då passade jag på la ett lite längre spår åt Max. Lät det ligga i en timme ungefär sen när vi kom tillbax så tog han det jättefint och lyfte inte näsan från marken alls. Kanske ska göra ett ännu längre spår.

När jag lägger spåret så känns det jättelångt, men när han spårar så går det så himla fort, då känns spåret kort ist. Får fråga ta med mig någon som kan nästa gång. Jag kanske gör helt fel.

Kommentarer

Inget bra att vara ute och gå i skogen när man är sjuk! Fy skäms på dig, du måste ta bättre hand om dig gumman!



Kan ju vara bra att ha med dig någon som kan det ordentligt någon gång så du lär hundarna rätt från början! Jag kan typ inget om spår, men det låter ju som ett bra tecken på att de inte är för långa när han klarar spåret utan problem, tycker det är kul och inte hinner tappa koncentrationen iaf!

2010-10-02 01:19:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback