Seg dag

2010-10-28 00:01:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag mår jag inte så bra. Vaknade och insåg att hundarna var borta och blev orolig när dem inte kom när ja ropade. Gick upp o ringde M. Hans mobil ringde här hemma då förstod jag att han fick sluta tidigt. Jag somnade om som en stock. Han väckte mig inte förrens kl 16. Med en sprängande huvudvärk klev jag upp. O åt frukost. Sen åkte vi o aktiverade hundarna lite med uppletande av leksak. Efter det fick hundarna vila hemma medans vi åkte till rusta och köpte nya mattor till hallen o köket. När vi kom hem så såg vi att vi hade tagit fel strl på mattan till köket. Den va jätteliten..

Jag bestämde mig även för o experimentera o laga en ny maträtt som ja aldrig gjort förut. Brukar alltid misslyckas när ja ska laga nåt nytt. Men överträffade mig själv och maten blev supergod. Gjorde pasta med ost o baconsås.

Imorgon blir det skogen i några timmar ska försöka ta med mig matsäck så man inte blir så hungrig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback