Misshandlad

2010-10-09 13:08:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse blev både jag och M misshandlade.. Utav våra egna hundar hahah :)
Dem kommer alltid upp i sängen på helgmornarna och gosar med oss när vi ser på en film. Efter filmen så började jag busa upp Max lite. Så fråga jag Max -Vart är husse ?

Max fick fnatt och började hoppa på oss och vara helt ivrig sådär som hundar gör. Sen tyckte vi det va lite kul och gömde oss båda under täcket och sa samma sak igen.. Då började båda hundarna hoppa på oss riva i tecket och försöka komma åt oss. Man kände lilla Pepis tassar som rev.. Helt plötsligt blev man mosad utav stora Max som hoppa på äns huvud..  Ja vi blev misshandlade på ett kul sätt.

Vi skrattade tills vi fick ont i magen och det tyckte hundarna var ännu roligare och bara fortsatte o fortsatte.
En rolig morgon :)

Kommentarer

hehhe det där känner jag igen! :)

2010-10-10 00:53:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback