Måndag

2010-10-25 17:50:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En ny vecka och imorgon är det dags för tävling. Vi har fått order att inte träna någon lydnad alls idag utan bara vila. Istället har jag gjort en liten hinderbana inomhus med hopp och tunnlar som hundarna ska ta sig igenom.

Med Max har jag tränat med Simbas gamla leksak. Det funkar jättebra och han börjar kunna skilja på färgerna.

I början körde vi bara med den blå och lärde honom att sätta den på pinnen. Nu kan han det jättebra om jag håller i leksaken. Så fortsatte jag bara med alla andra. Han har lite svårt för dem 2 sista men han kan om han anstränger sig.
Ska försöka filma någon dag. Min mobilkamera är trasig så jag får se om jag hittar något annat att filma med.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback