2 pris :)

2010-10-26 21:37:12 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Platsliggande 5p - Sitter
(Han har aldrig suttit förut så det va lite typiskt att det kom just idag)

Tandvisning 9p

Linförighet 9p - Sitter snett, litet långt fram
(Trodde själv att det gick mkt sämre)

Läggande 0p - Ligger ej
(Det var väntat eftersom han satte sig redan på platsen)

Inkallande 10p

Ställande 8,5p - Tar något steg.

Apportering 0p - Tar ej apporten
(ville egentligen hoppa över men dem tyckte vi skulle testa)

Hopp över hinder 9p - Hopp mot föraren
(Fårstår inte kan någon förklara vad det betyder ?)

Helhetsintryck 10p - Fin kontakt charmig Mkt trevligt

Jag tyckte det gick bra men blev lite besviken över platsen eftersom det är bland dem momenten jag har varit helt säker på. Kan bero på min nervositet eller att det var isigt i gräset.

Ett 2pris med 143.5p !! Blev jätteglad o tycker vi gjorde jätte bra ifrån oss trots nerverna :)

Kommentarer

Grattis! Kul att det gick så bra! Lite tråkigt med platsliggningen, men det är sånt man får ta. Jag tror att det berodde på att det var kallt.



Vet ju hur Besten är när det är kallt ute, han vill varken ligga eller sitta ner då, klart de fryser, de är ju inte några schäfrar direkt, Besten har ju knappt något hår på magen, då blir det kallt...



Och tänk bara på de där stora blanka pungkulorna med så lite går på... De kan ju frysa fast! :)

2010-10-27 05:52:44
Monica

Alldeles strålande poäng ju:)

Ja platsen är jobbigt när det blir så o går inte alltid att förklara men det kalla gräset och nerver tillsammans skulle jag se som det rätta.

Hopp mot föraren synd jag inte såg men hoppade han mot dig? Jag får det ibland vid inkallning ett avslut i benen när hon svänger runt.

Hade ni fått poäng på läggandet o apporten hade ni fått 1a pris poäng. Personligen skulle jag träna på över vintern o satsa på tävling i vår när värmen kommer,då har ni LPt hur lätt som helst:)

Hörs

2010-10-27 06:23:55

GRATTIS i massor! Andra plats är ju helt underbart!

2010-11-03 21:50:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback