Träningsvärk

2010-11-27 17:48:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy fan vilken träningsvärk jag har idag. I armar, bröst o mage. Jag gillar iof att ha träningsverk för då vet jag att jag varit nyttig. Idag har jag varit och sprungit i skogen 1 timme. Hundarna var såklart med o även husse. Men husse gick med Pepsi o fick bära han emellanåt då hans tassar krampade. Max sprang emellan honom o mig.
Det var väldigt mycket snö i skogen på vissa ställen försvann hundarna i snön.

Jag träffade också Anna en kompis som har flyttat till sthlm. Har inte träffats på flera år så det var väldigt kul o få se henne igen.

Nu är jag sugen på att träna mer men M säger att det räcker. Jag har så svårt att hålla det i en lagom mängd när jag väl börjar träna. Ska försöka göra ett schema som jag kan följa så ja inte överanstränger mig.

Kommentarer

Shit orkade du sprionga i en timme? Det hade jag aldrig orkat! :) Bra jobbat gumman!

2010-11-27 21:20:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback