Ny funktion

2010-11-04 20:20:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Såg att blogg.se har fixat så att man kan göra tidsinställda inlägg. Ska prova någon gång. Rätt smidigt om man inte hinner uppdatera någon dag.

Träffade nyss en gammal kompis som har flyttat till Norrland. Riktigt kul o ses. Hennes hund var min förra hunds bästa vän. De var nästan alltid med varandra.
Passade på att träna Max på hennes Marco. Marco är en bellgisk vallhund (groenendal) eller hur det stavas.
Dem fick inte hälsa men vi kunde ha dem bredvid varandra lugna. Max var hysterisk i början och skällde som en galning. Men jag gav mig inte. Satte mig och pratade lugnt med honom. När han va tyst berömde ja massor, lekte med en pinne och gjorde roliga läten. Ett stort framsteg från Max tyckte jag. När Pepsi till en början var med gick det knappt. Max reagerade så fort Pepsi blev osäker. Men vi skiljdes med två lunga hundar som satt med 1,5 meter ifrån varandra. Jag tog hand om situationen ÅT Max så han kunde lägga sig ner och ta det lungt. Jag tror det funkade och jag hoppas det fortsätter så.

Kommentarer
Anonym

Heja Anna! Du är jätteduktig!

2010-11-04 21:42:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback