Hej

2010-11-19 18:13:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag på besök hos Ida en sväng och tog med mig Pepsi för o få lite ensam tid med honom, nu när han bott hos mommo i några dar. Vi fikade och sen fick han leka med deras hund Besten. Det gick jättebra utomhus men inomhus blev det lite för mycket för Peppa så han va lite tjurig.


Lilla Besten :)

Nyss tog jag en promenad med Max o tänkte ta en annan väg, för "våran" väg är så mörk och utan belysning.
Han fick ha på sig sin nya väska som jag packade med 1 par sprumpor och ett par vantar o 2 bajspåsar :).
Vi gick i frid o fröjd så helt plötsligt blir vi båda skrämda utav en kvinna som skrek rakt ut som att något hänt. Vi hoppade till båda två då blev hon hysterisk och började gapskrika på mig att det var mitt fel att hon hade tappat sin påse o strax efter nån flaska. Det va inte ett vanligt skrik som om nån är arg utan hon va helt hysterisk o vrålade. Jag blev livrädd när hon började komma mot oss. Max ställde sig framför mig och började att morra. Då vände hon direkt och gick sin väg.. 

Det va nåt man inte är med om varje dag direkt, tur att jag hade Max med mig o inte Pepsi. Jag skulle inte blivit så rädd om hon inte hade varit så himla hysterisk. Tror inte äns det hade gått o säga nåt till henne..


Max i sin nya väska. (snyggt öga)

Kommentarer

Någons ögonen lyser :D



jag välkomnar till oss på höst- och hästbilder :)

2010-11-20 21:59:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback