Beröm

2010-11-05 11:46:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag känns som en bra dag som från början var en pestdag.
Vaknade vid 08 utav att jag hade en sprängande huvudvärk. Försökte somna om men så fort hundarna rörde på sig vaknade jag utav att det gjorde ont.  Vid 10 tog jag mig upp för o ta en tablett. Tog ut hundarna på baksidan så dem bara fick kissa. Gick in o la mig till 11 o då var huvudvärken borta. Gick ut med hundarna 1 o 1 o träffade på baloo kvarterets största hund. Honom brukar MAx hata eller vara rädd för o skälla gärnet.. Men idag tittade han på mig och fick godis och vi gick lungt förbi han var dock på andra sidan gatan. Ägaren tyckte att Max hade blivit duktig med.
När vi kom hem så stod Max favorit granne utanför som han alltid brukar hoppa o skutta på. Nu satte han sig på mitt kommando o när han var lung fick han fint hälsa. Grannen blev förvånad och jätteglad o gav oss en massa beröm. Han tyckte det var jättestor skillnad på Max.

Jag fattar ingenting.. tänk om alla dagar kunde vara såhär. Lunga utan stress o skällande.
Jag vet att det jobbiga kommer finnas kvar men jag hoppas att jag kan hantera situationen lika bra som igår.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback