Regn

2010-05-08 16:15:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så tråkigt väder det är. Skulle egentligen lagt spår åt Max idag men kändes inte så kul i regnet så istället släppte vi hundarna tillsammans med Busan och Tolla så fick dem springa runt lite i skogen. Jag fick utställningstips utav Monica. Så nu måste vi hårdträna inför utställningen den 22 maj.

Sen åkte jag och hundarna vidare till mamma och åt middag så hjälpte M henne att flytta ut en massa saker från sovrummet för hon ska tapetsera om där. Jag klantigast i stan skadade ryggen för jag lyfte fel.
När vi skulle åka hem fick jag med hemgjord hostmedicin.. luktar riktigt äckligt men gott är det iaf och det hjälper mot hostan.

Till något annat, så har jag kanske berättat att hundarna alltid pysslar om varandra på mornarna och idag tog jag lite halvkassa bilder på dem.


Pepsi tvättar rent Max ögon.


Sen är det dags för öronen.


Max bara ligger och njuter.. sen är det hans tur och då blir Pepsi helt blöt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback