Ledsen

2010-05-30 21:20:45 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är jag lite nere, missar avslutningen på både Pepsis och Max kurser denna vecka eftersom jag jobbar kväll :(
Idag har vi haft strålande sol igen, var och fira min mamma och sen M´s mamma. Efter det åkte vi ut till skogen, där var det inte kul idag eftersom det kryllade utav trollsländor. Jag har insektsfobi. Den är som värst i början av sommaren. Jag brukar ha en myggjacka på mig men den glömde vi hemma.. När vi kom hem lagade jag mat och sen satte vi oss på uteplatsen och åt. Nu är M iväg och flyttar hans pappas garage och ja ska se om ja hittar någon bra film o glo på. Imorn blir det jobba kväll..

Förresten håller på kollar runt på lite utbildningar till tjänstehund o hundförare, vill gärna jobba med Max i framtiden men jag vet inte riktigt med vad eller vart jag ska börja !? Någon som har förslag ?
Har läst lite om hundförare inom väktarområdet men då krävs det skyddsträning och jag vet inte hur kelpien är inom det området. ? Alla tips o förslag är välkommna.

Kommentarer
Britt Ekberg

Många kelpies har blivit duktiga räddningshundar, det kunde kanske vara något?

2010-05-31 09:08:06

Mmm, insekter är ingen favorit hos mig heller! Förra sommaren hade vi världen invasion av nyckelpigor! En liten piga kn väl vara mysigt, men när det är tusentals, som flyger rakt på en, då blir det panik!

2010-05-31 09:11:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback