Stilla mitt begär

2010-03-24 16:52:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var vi hos veterinären som fixade Pepsis sporrar och han behöver inte opereras! 
Efter det så har jag Äntligen shoppat igen! Känns som det var evigheter sen jag shoppade. Vilket det inte är (sista gången i sthlm). Hittade 2 st leggings ett set underkläder 2 böcker som jag ska läsa på sjukhuset och ett par skor från stadium som jag fick billigt eftersom jag handlade på junior :)

Max har något valpryck just nu och springer runt i hela lägenheten och mosar allt som kommer i vägen.
Han brukar få såna en gång per dag ungefär.

Är fortvarande inte så speciellt nervös inför imorgon, men det kryper nog på allt som kvällen kommer närma sig.
Nu ska jag se nån serie och sen rasta hundarna en sväng, dem har inte sovit alls sen imorse så dem borde vara rejält trötta nu efter både veterinär och skogen sen ett besök hos momo :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback