Sök träning

2010-03-16 18:13:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I går var jag och hundarna på sökträning med Monica o tollartjejerna. Jag hjälpte henne med Tolla inför hennes söktävling. Och hon visade mig grunderna i sök.
Först ut var Tolla, hon var jätteduktig. Hon kommer säkert göra bra ifrån sig på tävlingen.
Efter henne tog vi Max.. Han var lite försiktig första gången när Monica satt och gömde sig, men sen sprang han på och tyckte det var jätte kul. Efter honom tog vi Pepsi och han var oxå jätteduktig, sprang ut direkt. Sist tog vi ut söta Busan och tränade lite apport med henne. Jätte duktig! Hon börjar komma in i tonåren nu :)

Idag var jag på gymmet och sen på Ak o tog prover. Fick även ett brev att om ja inte får operation inom 3 månader har jag rätt att söka runt om i landet.

Nu ska vi ut och gå en promenad i kättsätter med hundarna. Jag hade aldrig varit där förut och det ligger ju så nära hemifrån och det är ett perfekt ställe att gå i eller på .. vet inte hur man säger.


Kommentarer

Kul att hundarna är så dutkiga! Vi får se till att simma ihop nån dag sen!

2010-03-16 23:43:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback