Sjuk

2010-03-07 13:09:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp i natt utav att min tröja var dyng sur, nästan så jag skulle kunna vrida ur den. Ville gå upp och ta en dusch men frös så mycket utanför täcket att jag bara slängde av mig tröjan och kröp ner igen.. Vaknade igen utav att jag var helt svettig gick upp och tog en handduk o gick o la mig med den. På morgonen mådde jag bättre och tog en dusch. Har tagit bort lakanen ska byta allt innan vi går o lägger oss. Har inte varit riktigt förkyld/febrig sen nyår 09 så det är väl dags nu.. Men inget flimmer :D:D Är superglad att jag slipper det nu iaf :) Det onda i hjärtat har oxå släppt så det känns oxå skönt.

Tog ut hundarna 1 och 1 förut.. vilken skillnad, inget slit i kopplet, inget bråk. Borde nog göra det oftare.




Kommentarer

Ja jag hoppas också det, det är himla tråkigt att han inte kan hänga med ut utan att halta. Han ser så ledsen ut när jag tar ut de andra på längre promenader, och han bara får vara på tomten. Full fart på Pepsi ser jag! =)

2010-03-08 08:50:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback