Många bollar i luften

2010-03-18 14:31:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner mig rätt stressad. Har så mycket att tänka på. Fixa hundvakt de dagarna jag är på sjukhuset. Skaffa någon som går ut med hundarna veckan efter operationen. Någon som går på inskrivningen till hundkurserna då det är på samma dag jag opereras. Fixa med arbetsförmedlingen /försäkringskassan, sjukskrivning. Ta prover och se till att dem är bra till operationsdagen. Göra något åt mitt morgonillamående, rätt trött på kräkas varje morgon. Fick hem papper att jag är utskriven från akassan från den 12e men det konstiga är att jag inte fått pengar från den 4e februari.. Vart har dem pengarna tagit vägen ? .... ÅÅÅ vart ska jag börja..

Slänger in 2 söta bilder på hundarna iaf.


Pepsi shakar :D



Max flörtar med kameran ;)

Ursäkta röran :)

Kommentarer

pepsi ser inte söt ut hahah han ser elak ut :)

hoppas det går bra på tisdag!

2010-03-19 12:22:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback