Godissugen

2010-03-27 14:48:43 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Bara för att min kompis Ida sms:a mig att hon åt godis har jag drömt om godis hela natten. Om jättestora goda godisar. Idag har jag varit sugen hela dan men väntar med godiset tills jag ligger inne, så jag har något att se fram emot iaf.

Imorse träffade vi Monica och Busan, hundarna sprang och lekte och tillomed Pepsi tyckte det var jättekul. Tror han blev lite förtjust i Busan! Hoppas han vågar vara med när alla hundarna ses oxå ! Det var full fart på alla hundarna :) Gav Monica mitt inskrivningspapper till kurserna eftersom jag opereras samma dag som inskrivningen är. Men jag längtar redan efter att få vara på benen efter operationen!

Förresten så köpte jag ju 2 böcker att ha med mig till sjukan. Snabba cash och 14 år till salu.
14 år till salu började jag läsa redan igår och är helt fast! Den verkar jättebra. Sist jag läste en bok var ondskan och det var väl 2003 kanske rätt länge sen ..

Nu ska jag laga mat korvstrogranoff blir det.

Kommentarer

här är godiset slut sedan länge heheheh "någon" kastar i sig allt sött :)

Jag hålle rpå och bakar lite nyttigt bröd hehe

sugen?

2010-03-27 18:30:32

Det var kul o nyttigt för lilla Bus att inte ha Tolla med sig idag..Vi ses igen så snart du orkar ska hålla tummar o tassar på måndag..

2010-03-27 21:08:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback