Flimmer

2010-03-13 22:17:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi tagit oss en rejäl sovmorgon sov till kl 13.10 för o va exakt :).
Jag o hundarna sov inte riktigt hela natten i sträck, vi gick ut vid 05 först sen vid 10 sen sov vi vidare.
Kl 14 hade vi bestämt med min mamma att vi skulle äta där. Vi kom dit vid 14.30 efter det åkte vi och storhandla.
Sen åkte vi hem till svärfar och tittade på deras nya relax rum. Riktigt fräscht blev det.
Jag kände mig extremt trött hela dan, trodde det var för jag sov så länge men hade på känn att det kanske kunde va flimmer. Och rätt hade jag som känner mig sj väl nu... Flimmret började för någon timme sen.
Efter vi hade varit hos svärfar åkte vi till husses jobb och han fixade med nån lastbil medans hundarna och jag busade på gården. Vi såg ut som 3 lerpölar efter allt bus. När vi kom hem var det bara att spola av hundarna. Tog en massa bilder men dem lägger ja upp en annan dag.

Har skickat iväg en massa Tum EKG, den registrerar bara 10 sec så jag har skickat några st för o va på den säkra sidan. Jag slipper iaf att åka upp till akuten och ta ekg som bevis :D.. Hoppas bara registreringen fungerar bra.

Nu ska vi se på film, vet inte vad det blir så det ska bli spännande om husse får nerladdningsförbud igen :P
Jag har haft nerladdningsförbud 2 ggr nu efter att jag laddat hem 2 skitfilmer..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback