Firar

2010-03-23 18:02:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag en riktigt lyxdag för mig själv. Lagade precis kött och potatis med sallad, nu sitter jag här med ett vinglas fyllt med päroncider och choklad och jordnötsringar. Har fixat 4 nya serier och hundarna är rastade och mätta och sover gott. Sen ska jag ta mig ett varmt bad och göra ansiktsmask och bara njuta av dagen!

ÄNTLIGEN har min otur vänt till något positivt. Om en vecka kanske jag sitter här och är FRISK! Hallåå JAG frisk, det var länge sen ! Om ett halvår kanske jag kan sitta med en glas riktigt vin istället för alkoholfri cider.

Jag känner stort hopp om framtiden!


Kommentarer

Härligt att höra gumman!jag hoppas oxå du sitter där frisk om en vecka, jag är jätteglad för din skull!

2010-03-23 20:14:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback