Ak

2010-03-01 20:25:56 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse tog jag mig till Ak mottagningen. Efter mycket tjat från släkt o vänner. Mina värden var dåliga som jag hade räknat med och jag måste troligtvis fortsätta med waranet i några år :(.. Idag har Max varit riktigt jobbig, han lyder inte, han blir aldrig trött, tror han är övertrött. Imorn blir det bättre hoppas jag. Annars har jag inte gjort mycket idag förutom hittat på aktiviteter med Max så han skulle bli trött.


Busa med husse


Full fart framåt


Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Tjenare!

Låter som du har en riktig kelpie där:) Det ska vara mycket go i dem...Så jobbigt väder vi har kallt o framförallt blåsigt idag och så den där jäkla snön...grrr

Hörs

2010-03-02 06:18:16
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Det ska vara kortisar ännu med lek o bus och lite tankeverksamhet är aldrig fel:) Busan har ju varit en riktig "damphund" men har lugnat sig betydligt med hopp o skutt på allt o alla MEN nu är hon i "tuggstadiet" och mattes kängor är MUMS



kram

2010-03-02 11:16:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback