Seg

2010-06-01 10:33:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är jag seg, har ont i huvudet och magen.. Vet inte varför, det var väldigt stressigt på jobbet igår hann inte med allt och sen gick alla bara hem så ja hade ingen att fråga om hjälp, så ja hoppas dem inte är sura idag.
Idag får jag sluta tidigare så jag hinner med kursavslutningen, det känns skönt. Ska passa på anmäla mig till nya kurser om det går. Funderar på en spårkurs med Max och vardagslydnad 3 med Pepsi.

Idag måste jag ta mig till Ak innan jobbet.. känns som ja inte har tid med allt..Eller jo det har jag men jag gillar att sova ut.. Sen tar jag hundarna före mig sj. Känner att dem måste fått ut något av dagen innan jag går till jobbet.

Kommentarer

men det tar väl m hand om när han kom,mer hem? :)

2010-06-01 12:06:21

Stackars liten flikka :( Mår dåligt idag oxå märkte jag :/ Du lät verkligen inget rolig... =( Krya på dig gumman

2010-06-02 11:06:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback