Pinsamt

2010-06-27 17:14:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har glömt en riktig pinsam och rolig händelse som hände mig och Sacci för nån vecka sen.
Vi bestämde oss för att åka till folkparken och sola. Jag rastade hundarna morgonrundan och åkte sedan för o hämta upp Sacci. Vi åkte till grizzly för o köpa en sån där grej man stoppar i marken till Max. När vi är inne på grizzly så hör jag Sacci börjar asgarva och kommer med Pepsi efter sig som kissat inne. Hon har då inte märkt något och drog honom en bra bit så det kom kiss hela vägen. När jag ska gå dit och kolla så ser jag hela långra strecket med kiss och börjar skratta så jag får ont i magen, då bestämmer Max sig för att ställa sig och markera över Pepsis kiss. Vi började skratta ännu mer för vi skämdes så dant. Tur att vi kände hon i kassan. Men vi stod o skratta bra länge innan vi vågade oss fram och säga till. Vi torkade självklart upp det själva och dem blev inte sura. Men det var så otroligt pinsamt så vi inte kunde sluta skratta.

Sen i folkparken så låg vi o sola och Max hade sönder den där stålgrejen så han fick vara lös och det gick mkt bättre.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback