Ledig!!!!

2010-06-14 19:44:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


...I 2 dagar jippiii! Vaknade kl 13 och gick ut med hundarna. Sen åkte jag till mamma och lämna dem o åkte vidare till frisören. Det var i oktober förra året innan min operation jag klippte mig senast så nu var det dags.
Sen åkte jag o husse till skogen och gömde boll åt hundarna. Max fick även springa av sig på ett stort gärde. Nu är dem helt slut och jag likaså. Har köpt på mig en massa gott till ikväll så jag kan proppa i mig onyttigheter i soffan:)

Imorgon ska jag på volleyboll turnering med x-skift på jobbet. Det kan nog bli rätt kul eftersom det är så många unga på x, efteråt blir det grillning och dricka för dem som vill. För min del blir det nyktert tack vare waranet..

Vi hörs..

Kommentarer

Hoppas du får gå på någon vall-kurs med pepsi, för max är väl inte så intresserad? :)



Tycker du skall lägga upp en bild på dig själv så vi får se hur fin du blev i håret!



Jag behöver oxå klippa mig, men jag skall anlita Pata :)

2010-06-15 14:39:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback