Bara 5 dagar kvar

2010-06-08 20:53:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


5 hemska arbetsdagar kvar sen är jag ledig i 2 dagar sen börjar 7 hemska arbetsdagar igen... Idag fick ja skäll på jobbet för att jag för första gången hittade lite ledig tid över och satte mig och åt..(har inte ätit alls i 3 dagar nu på jobbet) Enligt dem ska jag sitta i trucken 8h och aldrig gå ur.. (kul med 12h i helgen).När jag öppnar porten för det börjar bli så mycket avgaser i magasinet från trucken, ja då kommer det en o skäller på mig o säger att porten ska vara stängd.. Lätt för honom o säga som inte jobbar i en massa avgaser. Nä, måste hitta ett nytt jobb snarast, inte bra för hjärtat som inte äns hunnit läka än.


Nu till något roligare här är lite bilder på hundarna.






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback