PMS

2010-07-24 20:23:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


.. Är inte något jag har hehe utan det står nu för Pepsi max story. Igår när vi var i skogen skulle vi komma på ett kort namn o ropa på  alla hundar då kom vi på pms, fast dem lyssnar bättre om man säger hundarna eller visslar :)

Jag skulle lägga upp en massa bilder men har bara inte orkat lägga in dem på datorn än. Lat som man är, eller snarare supertrött. Efter onsdagens mardrömsnattpass så har jag varit helt slut och är det fortvarande.
Jag vill bara sova o sova. Går ut med hundarna o går o lägger mig. Idag har jag tvingat mig själv o vara vaken lite mer men men ..

Här hemma är det lungt o skönt. Tror nog alla trodde det skulle vara tvärt om.
Igår var mamma förvånad hur lugn Max var när vi var där och åt. Story har alltså bra inflytande på honom. Vi kanske skulle låna henne lite oftare ;). Jag försöker göra så mkt som möjligt med hundarna så Story inte ska behöva vara ledsen o sakna matte o husse. Vilket jag tror hon gör ändå. Men glad är hon iaf.

Nä nu orkar jag inte skriva mer..Kanske lägger in bilderna imorgon.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback