Ny dammsugare

2010-07-02 18:49:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag för mig att jag ville ha en ny dammsugare. Delvis för att det ska bli av oftare för det är ju roligare med nytt, sen att det inte ska lukta så illa i lägenheten efter man har dammsugit.

Det blev en fin liten sak från elektrolux för 1500 kr :) 2000watt och 300watt i sugförmåga.
Våran hallmatta som jag hade tänkt och slänga ser nu ut som ny + att det doftar citron i hela lägenheten.
Så ser den ut :)


(bild tagen från google)

Kommentarer

Oh så fin den är :) Nästan som min.. Min är dock påslös, svinskönt att bara tömma en behållare och skaka av, slippa påsar :)



Se om du blir mer sugen på att städa nu då! Pata hälsar att du kan få träna med våran dammsugare!

2010-07-04 07:03:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback