Mina älsklingar

2010-07-09 12:01:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vet inte om Max är inne i någon period men han är så snäll o lydig nu! Det som var så jobbigt är nu borta, han lyssnar på promenaderna han vallar inte Pepsi när ja säger till. Känns helt underbart. Kanske kan träna lite med han nu när han känns lugnare. Var nyss ute på fältet och bad honom leta upp något o kasta, han sprang iväg direkt o leta upp en stor kotte och kom med. Jag var chockad.
Pepsi har alltid varit lydig men nu så skippar vi kopplet när vi går ut. Han går fot hela tiden och gör i från sig när jag säger varsegod. Jag ska nog inte vara för glad för rätt som det är vänder allt och blir kaos igen. Men jag njuter minsta lilla stund dem är såhär och jag vet att sen kommer dem vara ännu bättre när Max är träningsbar och äldre.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback