Lydnad och Bad

2010-07-15 16:59:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår träffade jag Monica och tollarna på himpan där vi brukade ha kurser och tränade lydnad. Jag och Max tränade lite ringträning vilket gick sådär. Vi körde lite linförighet och sen fick han hoppa över hindret det gick faktiskt bra. Inkallningen gick med jättebra.

Pepsi fick träna på fotgåendet och sen körde vi en massa trix. Tränade på snurra samtidigt men jag blev för yr och illamående. Men vi fixa det iaf :)

När jag tränade ena hunden fick den andra sitta bunden.

Idag åkte jag Malin, Emil och hundarna iväg och bada vid svärtinge. Det var skönt men jag vågade inte bada. Max o Story simmade som galningar medans Pepsi fick ja lyfta i några gånger för han skulle svalka sig. Sen kom det liiite för många bromsar o blinningar så vi åkte hemåt.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback