Trevligt besök

2010-01-29 11:20:28 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår höll jag som sagt igång hela dan, men inget flimmer är det inte typiskt.
Vid halv 18 kom M´s kusin Bella och vi gick till hemköp för att handla mat och tvättmedel. Sen gick ja ner i tvätten o la in 2 proppfulla maskiner. Efter det lagade vi wok o sen gick vi båda ner i tvätten och ensamtränade hundarna.
Dem fick vara ensamna kanske 3 tillfällen varav ett lite längre. Men inte ett ljud från dem. Så duktiga mina små killar. Sen satt jag och Bella och prata om allt möjligt, väldigt trevligt var det. O tack för hjälpen med tvätten :)

Imorse kl kvart över 5 när M skulle till jobbet gick jag ner och hämtade all tvätt som inte var torr än :/.
Sen försov sig hans jobbkompis så jag höll honom sällskap en 1h sen blev jag så illamående att jag var tvungen att sova. Vet inte vart det där illamåendet kommer ifrån, men jag vill iaf ha mitt flimmer så läkarna ser något resultat.

Senare vid halv 3 ska jag lämna in min bil i linköping för en värdering och få provköra den nya bilen.
Så då tycker jag att alla ni håller tummarna att allt ser bra ut och att vi slipper kontantinstatsen !

Kommentarer





jag får inte dit min header!!!!!!! Nåt tips!? hih ;)



hoppas du mår bra!



kramis

2010-01-29 12:59:56

Duktiga de var! Bra att de inte blir helt stirriga iaf! Jag har precis sytt upp brorsans byxor, ska snart till mamma och pappa och äta innan jobbet! Hoppas det gick bra med bilarna!

2010-01-29 16:10:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback