Slita ut hjärtat.

2010-01-28 09:45:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det är det jag snart ska göra, ska ta mig till gymmet och träna 1h. Har ju på mig ett R-test (ekgdosa) . Jag har inte flimmrat sen jag fick den. Skönt för min del, men typiskt när jag vill att dem ska se att jag fortvarande flimmrar efter operationen och om det är någon skillnad. Därför ska jag ta saken i egna händer och framkalla ett flimmer.

På r-testet spelas in hjärtrytmen in hela tiden så får man 5 ggr att trycka om man vill uppmärksamma på något extra. Igår fick jag smärta i hjärtat när jag sov då tröck jag, men sen kändes det precis som flimmer och jag har för mig att jag tröck en gång till, men jag kan ha drömt det. Vaknade iaf imorse och mådde bra.

Ska försöka skotta ut min bil på något sett. Den är helt igensnödad och igenskopad. KUL. Har inget att skotta med heller så det får bli händerna och fötterna .. wish me luck!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback