Skogen

2010-01-10 21:28:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja idag var vi i skogen igen. Vi satte oss fast med bilen men kom iväg när sambon knuffade på.
Jag la ett litet spår till pepsi som tog det jättefint.
Sen åkte vi till mamma och fick jättegod mat. Min kusin var där med och vi bestämde att vi skulle simma nu på tis morgon. Skönt det var riktigt länge sen jag simmade sist. Tog också med min videokamera hemifrån mamma , tänkte filma hundarna lite. Tittade på min gamla inspelning från när jag dansade. Wow vilken kropp jag hade, magmuskler o allt. Det märks att man inte har rört sig ordentligt på 1 år, men jag har ju något att skylla på ;)

Nu vet jag inte vad jag skrivit om är så himla trött..


Kommentarer
Bella

oh jag vill oxo kunna dansa :( du får visa någon film där du dansar någon dag :D (Y)

2010-01-11 17:51:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback