Skk och Id smink

2010-01-15 15:16:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen fick jag mitt medlemskort från Skk så nu ska jag bli medlem i Kelpieklubben oxå :)
Fick även mitt ID smink idag och har testat det men är inte så värst nöjd. Känner mig torr och stram.
Jag ska prova en gång utan primern och se om det känns bättre. För jag hade en likadan primer från makeupstore och den kände jag likadant med . Så jag hoppas verkligen det är den..

Smart jag är tänkte lägga upp två bilder på mina grejer men det stog en massa personuppgifter som ja glömde ta bort hehe ... Så nu får det bli ett bildlöst inlägg


Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Tack för igår det var verkligen kul att ses hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång..

Hoppas det jäkla flimmret slutar snart..



Ha det bra

2010-01-15 18:56:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback