Otrevliga människa

2010-01-11 14:07:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Elektrikern kom förbi och precis då satte sig Max och bajsade inne.. Jag sa att han bara var valp och att det kan hända olyckor ibland. Då var han skittjurig o sa åt mig ta bort hundarna, när jag innan i telefon varnade honom för 2 busfrön, då var han okej med det.. Jag tog ut hundarna och  gick lät konversationen ¨såhär:


Elektriker- Vems sladd är det här ?

Jag- Min !?

Elektriker- Har du användt den till diskmaskinen ?

Jag - Nej.

Elektriker- Varför har du skalat på den för ?

Jag- Jag har inte skalat på något och det är en gammal sladd, den går inte äns nånstans i den här lägenheten.

Elektriker- Du verkar inte vara rädd om livet.

Jag- Nej det är jag inte (sur)

Elektriker- Muttrar för sig sj.



Sladden är en gammal ojordad sladd som vi hittade och skulle kasta när vi letade efter skarvsladdar.
Och det ska han skit i vad vi gör med våra sladdar. Sen när han skulle gå så torkade han av sina strumpor 70 ggr som om det var skitigt på golven, vilket det inte 'är eftersom vi dammsög igår.
J-vla otrevliga gubbe..

Kommentarer



Fy vilken jävla gubbe!!!!



Tror fan inte hade hade kunnat va tyst om jag sett han borsta av sig innan skorna.



Ett bevis på att det finns sura gamla gubbar!! hihi ;)

2010-01-12 12:58:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback