Ny dator + bus i snön

2010-01-01 14:20:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår fick jag en ny dator, min gamla gick inte o rädda.
Jag har varit väldigt kräsen med datorer och den jag hade innan gillade jag väldigt mycket och vill inte ha en ny.
Har flera gånger köpt delar till den och gjort allt för att rädda den , men det gick inte den här gången.
Hade haft den innan jag äns flyttade hemifrån så det är ett bra tag.
Men iaf så fick jag en likadan fast bättre prestanda och en nyare design. Vit pärlemor med LED skärm :)
Har fixat nya Ps också men förstår inte lika mycket som på den gamla versionen jag hade.


Här kommer lite busbilder från igår















Har fått nytt internet med 100 mbit skaplig skillnad när man laddar upp bilder på bloggen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback