Ny dag nya tag

2010-01-19 15:34:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Va skönt att vakna upp med en lite stel nacke istället för total smärta. Nu har jag mjukat upp den ännu mer med en massa tigerbalsam. Gick inte till Ak idag heller utan ringde o sa att jag kommer imorgon. Berättade också att dem hade gett mig ibumetin som jag inte får äta. Dem skulle kontakta den personen och tala om varför man inte får äta det när man waranbehandlas. Skönt att nån tar saker o ting på allvar.

I söndags var vi på IKEA och köpte lite möbler , en sängstomme, hallmöbel och ett databord.
Vi rensade hela sovrummet för det var det ända rummet vi inte hade gjort något i sen flytten så det såg förjävligt ut.


Pepsi blev trött i röran och somnade bland en massa skräp


Den andra terroristen somnade mitt i sitt busande med alla kartonger

Idag har jag aktiverat dem för fullt så nu ligger dem helt utslagna. Var ju tvungen ta igen efter igår :)

Imorn blir det Ak igen och den 26e till läkaren.

Kommentarer

Vilka söta hundar! :D

Hoppas att du haft en bra tisdag! <3

2010-01-19 16:16:56
J O S E F I N - I don't do normal http://honjosefin.blogg.se/

Men fyfasiken så söta hundnamn :D

2010-01-19 16:39:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback