Minisemester

2010-01-07 23:57:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tog jag med Pepsi på en minisemester hehe.. Max har varit helvild hela dagen och jag har aktiverat med både toarullar , liten premiär med märgben (en kort stund så han inte blev dålig i magen) och en massa trix.
Vid 16 tog jag med Pepsi och gick en lååång promenad till hans favorit Pata. Han var överlycklig låg i soffan och gottade sig med ett ben. Jag och Ida passade på att söka sommarjobb! Sen hela lååånga vägen hem (tack ida o pata som orkade följa mig den långa KALLA vägen.) När vi kom hem så fanns det ingen Max hemma, han var ute på promenad med husse. Sen kom dem in och så glada dem blev båda två..Sen tog jag ett varmt bad medans sambon städade lite. Nu ska jag ta o sova efter att tryckt i mig lite McD mmmums.. (Jag vet inte bra för hjärtat)

Kommentarer

Det var så lite så :) Skönt med lite semester haha det vill jag oxå ha!

2010-01-08 16:21:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback