Helt slut.

2010-01-06 12:27:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick och la mig kl 23, vaknade utav att Max pep kl 03, jag trodde sambon hade försovit sig så drog upp honom, lite sur han blev när kl bara va 3 då hehe.. Tog ut max som bajsade på innegården, då va ja tvungen klä på mig och gå ut o plocka. När vi kom in var han jättepigg, så vi satt och busade en stund. Sen ringde sambons kl vid 04.45 och han skulle till jobbet, Max hade precis somnat men när sambon gick upp så tog han ut hundarna.
Sen ville dem inte somna om. Tillslut blev det tyst och jag somnade då ringer min mobil. Jag hann inte svara. Hundarna var vakna så jag tog ut dem. Kom in och la mig på sängen, somnade direkt. När jag sen vakna kl 12 utav att telefonen ringde sov hundarna som stockar.

Ska ta ut dem snart igen dem ska ju ha mat kl 12 och ungefär efter 20 minuter brukar det vara lagom för dem att göra behov. Sen ska vi ut i svartinge och hälsa på Molly :)


Kommentarer

hehe vad elak jag känner mig som ringde och väckte dig vid 12.... trodde ju att du var vaken då ju, satt ju och väntade för att inte ringa för tidigt och väcka dig! blink

2010-01-06 13:26:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback