Fortvarande näsblod.

2010-01-12 17:06:25 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag haft näsblod sen kl 06 :S börjar få huvudvärk och känna mig lite yr.
Det blöder inte lika kraftigt hela tiden. Men irriterande att det smakar blod i hela munnen hela dan.
Det blir värre om jag nyser då rinner det ganska mycket. Bläää trodde jag skulle klara mig utan näsblod hela livet faktiskt :) Har beställt Id smink oxå och det blev skickat idag så kul :) Får det direkt hem i brevlådan med :)

Hundarna har bråkat hela dan idag förutom när dem sovit då.. Jag vill att dem ska ligga och putsa varandra, men det kanske tar längre tid. Max har blivit riktigt tuff, han bryr sig inte längre när man säger åt honom utan tittar på en och viftar på svansen, typ va vill du morsan tror du jag är rädd för dig. En riktig skitunge !

Kommentarer
Sandra & Jax http://guinnbeat.se

Näsblod låter inget vidare.. Usch och fy!



Kelpisar i alla dess former kan vara nog så jobbiga tro mig.. Detta är min tredje valp på 4 år men man vänjer sig INTE!



Ha det gott!



//Sandra

2010-01-12 18:35:41
Anonym

En riktig liten skitunge med andra ord:)

De kan allt reta gallfeber på en ibland men var bara konsekvent och ha ett riktigt stort tålamod så går allt bra. Däremot bestämmer hundarna själva om o när de tycker om varandra så mycket att de ligger o gosar men de får inte bråka..

Så är de som barnen snabba att märka om man mår lite sämre och försöker då ta sig friheter:)

Kram

2010-01-12 18:40:57

Låter som en riktig toppen dag! Hoppas det blir bättre imorgon i alla fall...

2010-01-12 19:43:26
Anonym

Lite olika valputställning från 4månader vissa är det 6 mån och de större 9mån..Man får kolla på inbjudningarna och skk hemsidan...Men lite får du ge dig till tåls ännu:)

2010-01-12 21:37:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback