Ännu en stressfylld dag

2010-01-29 21:24:53 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har äntligen fått i mig mat, hm... kl 20.00 inte bra, hade inte ätit något alls innan.
Jag skulle ju åka till linköping förut och tänkte ta det lungt innan dess. Men grannen kom o knacka på och sa att dem ska sopa igen och att dem ställt fram nya skyltar att det är parkeringsförbud. Då var det bara att flytta på bilarna som var helt igenskottade IGEN! Tog ut hundarna på en långis och sen fick dem ensamtränas medans jag försökte få ut den första bilen. Jag började vid 12 och blev klar 14. Började med att sparka bort snön och gräva med händerna. Sen kom en snäll man och försökte knuffa på bilen, men vi lyckades inte. Fick gå upp till grannen och fråga om en spade. Efter det stod jag och skotta bort all snö tills jag fick ut bilen. In till hundarna, tog ut dem på en promenad igen och tillbax in. Sen tog ja spaden och började skotta fram den andra bilen som var ännu mer insnöad. När jag hade skottat bort rätt mycket skulle jag starta bilen men inget hände. Parkeringsvakterna kom och skulle sätta böter men jag bad dem vänta lite för jag skulle fixa detta och flytta på bilen.
Ringde en vän som kom och hjälpte mig med starkablar och tillslut fick jag igång bilen. Skrämde en äldre tant när jag burnade ut ur parkeringsfickan. Det var en äldre bil och den är jag inte lika rädd om så det var full gas fram och tillbaka, så det rök om hela gatan typ.. Flyttade tillslut bilen och då var klockan redan så mycket att jag bara sprang in och tog med mig hundarna och åkte och lämna dem hos mamma . Sen åkte jag vidare till Linköping och bilköpet är fixat :) På tisdag skriver vi på papprena och på ons eller tors får vi bilen.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad och faktiskt gå o sova.


Det var någon som ville se min ekg dosa. Vill inte ta kort på mina bröst så jag hittade en liten bild på google. Från den går det två sladdar till två plattor som sitter klistrade på kroppen, en på bröstet och en under.

Kommentarer

Låter som en toppendag!

2010-01-30 18:45:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback