Alltid nåt..

2010-01-18 18:57:52 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade jag av att det kändes konstigt i nacken. Gick upp tog ett bad och sen ringde jag hit mamma som gick ut med hundarna. Sen satte jag mig i soffan och kom inte upp.. Det gjorde så jävla ont i nacken.
Ida och hennes kusin kom hit, först fick vi ringa hyresbostäder för dem inte kom in och jag kunde inte komma ur soffan. Sen kom dem och ringde ambulansen. Ambulansen kom och tog ekg och sånt, men misstänte att det kunde varit en propp så dem tog med mig in. (Efter mycket krångel och smärta). Väl på akuten blev ja inte så trevligt bemött.. Det är bara nackspärr sa dem, alla har haft det och det gör ont, vi har inte tid att ha dig här så du får åka hem sa dem. Ingen undersökning gjorde dem. Dem gav mig 2 ipren (som jag inte får äta) och dexofen. Sen kom M och skulle hämta hem mig. Men hur ? Jag kunde inte röra mig. Då började sköterskan inse hur ont jag egentligen hade. Så jag fick en stesolid. Blev helt borta och äntligen kunde jag sätta mig upp och åka hem.
Nu börjar tabletten sluta verka lite så jag försöker röra mig så länge som möjligt. Gör allt i slowmotion och M bara skrattar för jag inte kan prata rent.

Hur mycket otur kan man ha egentligen.. Skulle till Ak imorn men det kan jag inte för jag kan inte köra bil och om nacken blir stel igen så kommer ja inte komma upp ur sängen.

Kommentarer

Hej gumman... Min lilla stackare, du har sån jävla otur =( Allt skit får du...Men jag hoppas verkligen att det inte är en propp nu när de skickade hem dig... puss* Krya på dig!

2010-01-18 22:01:29

Stackare du har det inte lätt inte:( Hoppas allt blir bra snart och att det inte var värre än en otroligt besvärlig nackspårr(nog så illa det)

Nu väntar vi på att få höra att du mår bättre igen

Kram

2010-01-19 12:49:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback