6e flimmret

2010-01-08 13:01:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja då var det dags igen då.. Det har varit för många sömnlösa nätter. Idag när Max äntligen sov som en stock hela natten och var jätteseg på morgonen så ringde hyresbostäder kl 09 och väckte oss för diskmaskinen skulle komma. Vi gick upp fixa mat till hundarna och sen kom han med diskmaskinen. När han var klar så funkade inte elen så han ringde efter en elektriker. Hundarna hade varit ute och var trötta igen så vi la oss alla på soffan och somnade in så ringer det på dörren.. Båda hundarna flög till dörren och jag likaså.. Det var samma person som hade glömt en sak.. Gick tillbaka till soffan och hoppades hundarna fortvarande skulle va lika trötta.. Då kom det där förbannade extraslaget.. Sen var det kört nu hoppar det och bankar och skuttar i alla möjliga takter..
Max busar omkring, men gav honom märgbenet från igår så nu ligger han lugn. Ingen ide att lägga sig igen för snart plingar det väl igen, då elektrikern ska komma hit.. Tur vi är 2 såna här dagar, så idag blir det sambons tur att aktivera hundarna ! Blir så trött på det här j----- flimmret nu. Förr klarade jag mig hur längde som helst utan att sova ut tillräckligt tog nån powenap o var pigg sen igen. Nu känner ja mig som en gnällig pensionär som inte fått tillräckligt med sömn. Ska ta o ringa min doktor, för dem verkar ha missat den där remissen ja skulle fått..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback