Snöstorm/värme

2010-02-09 10:55:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Pratade nyss med en kompis som är i thailand och ska vara där i 1 månad. Blir såååå avundsjuk när jag tittar ut genom fönstret och ser min nya bil helt igenskottad.. Haha. Saknar faktiskt att se marken och gräset lite.
Det är vackert med snö men bara en stund. Det skulle faktiskt kunna smälta bort allting nu.

Igår då, jag slapp utskällningen sa att jag hade missat 1 dag och inte 3 då var det lungt sa hon :P..
Värdena var som väntat mkt för låga.. Ska dit på måndag igen och då ska jag få med mig en långtidsekg. Inte för jag vet varför när jag nyss haft r-testet. Det är typ samma sak fast r-testet har 2 elektroder man fäster på kroppen och har den i 1 vecka. O långtidsekg har man 5 elektroder och har den i 24h.  Jag förstår inte varför dem ska kolla det igen.

Nu måste jag ge mig ut i snöovädret och rasta hundarna.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback