Jobba imorgon

2010-02-25 18:34:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp imorn ska jag jobba ska bli skit kul! Eftersom jag inte har nåt jobb och är sjuk hela tiden så blir jag överlycklig över en dags jobb! :) 
Till helgen ska jag filma en ny utmaning "sitt" med hundarna. Ska välja platssittning med Max och sittande under gång med Pepsi. Förra utmaningen bakbenskontroll tränar vi fortvarande på, Pepsi vet nu hur man backar och kan backa upp på en kant. Men nu försöker vi backa zigzack (vet inte hur jag ska lära honom det) men jag kämpar på. Igår tränade husse sitt med störning med dem båda. Först kampade han med Max och Peppa fick tålmodigt sitta och vänta, sen var det tvärt om. Liiite svårare var det eftersom Max har MAXIMAL energi hela tiden.. men han klarade det fint tillslut. Så stolt :)

Lagade mat till mig sj nyss. Kyckling med ris och cafe de parissås, as gott men trist o äta själv.
Men nu är ja så mätt att jag vill spy. Har knappt ätit något alls sen i förrgår och nu åt jag värsta lasset.



Nu ska jag ha greys anatomi maraton :)


Kommentarer

ja, det är faktiskt bättre att vara frisk med jobb än sjuk och utan! Får intala mig att det är så ,ska snart iväg jag också.

Ha en bra dag.

2010-02-27 12:31:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback