Flimmer.

2010-02-24 15:56:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag rätt nere hela dagen. Gick och la mig rätt tidigt och imorse när sambons klocka ringde så vaknade jag ur en mardröm och började flimmra. Hade inte en tanke att börja ta mig upp och ta mig till akuten, utan jag låg kvar och somna o när jag vakna var flimmret borta. Tog med hundarna och åkte till himpan och gick en bra bit i det härliga vädret. Med mina hala skor åkte jag längdskidor, det gick alldeles utmärkt och hundarna tyckte det va jättekul att springa efter och bita i skorna.

Nu kom brevbäraren. Fick ett brev från min läkare om ekg:n jag hade på mig att hjärtat slog fint. Daah det visste jag redan jag skrev ju tillochmed till honom att jag inte kände av några som helst besvär under den tiden. I brevet lät det som att allt är klart nu hjärtat slog fint denm 24h och inget mer kommer göras.
Jag fortsätter min protest genom att inte gå till provtagningen och inte heller ta några mediciner. Får se om dem hör av sig snart om det så jag kan säga hur det ligger till, hur trött jag är på att ingenting händer.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback