Dålig uppdatering

2010-02-18 13:25:10 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Blir lite dåligt med uppdatering vissa dagar. Igår var jag ute i skogen och på Himpan med hundarna. Vi skulle gå till en hundgård men den var full med hundar så vi skippade det och gick runt i parken och tränade lite.
Sen kom M´s bror hit och vi lagade mat och satt och prata. På kvällen kom även svärfar hit och vi såg på en film.
Hela dan kände jag mig extremt trött och kännde på mig att flimmret skulle komma. Japp det kom sen vid kl 21.30 och höll på till 09.00 imorse. Idag har jag jätteont i hjärtat och rätt svårt att andas. Var ute på en runda med hundarna men var tvugen stanna var 5e meter och få tillbaka andan. Vi gick till en stor fotbollsplan och där fick dem springa av sig lite iaf. Husse får ta dem till skogen idag .

Senare ikväll ska jag anmäla mig till en inofficiell utställning i almunge med Max som är i maj. Det ska bli riktigt kul :)




Kommentarer

Söta hundar!

Du har en award att hämta hos mig om du vill!?

Som ny kontakt är det kul att få veta lite mer.

Ha en bra kväll. :D

2010-02-19 16:59:57
♥ L A I L A ♥ http://lailaaziz.blogg.se/

vilka söta hundar =)

2010-02-21 20:56:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback