Virus

2010-12-19 11:41:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tror att M har fått virus på sin dator.. Mitt i natten vaknade jag utav att det var en hel farm som lät ifrån hans högtalare. Hundar som skällde katter som jama o hästar o tuppar ja de flesta djuren från en farm.. Han hade inte igång några program förutom vlc som filmen hade tagit slut på som absolut inte handlade om någon farm. Först trodde jag att jag drömde men väckte M som inte heller fattade någonting. Han stängde av datorn o så somnade vi igen. Men nu när vi tänker efter.. det måste ju varit något virus eller kanske någon väckarklocka haha.

Skumt var det o jobbigt o bli väckt den ända lediga dagen man har..
Idag blir det bruksan o sen köpa julklappar. Har fortvarande inte fått mina pengar så jag får trolla fram några klappar :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback