Dålig uppdatering

2010-12-15 18:55:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag går på högvarv och jag är så glad att jag funkar fysiskt och psykigt :) Inte för ja brukar ha psykiska problem men menar att jag tivs jättebra på jobbet. Idag har jag varit på 2h kurs i webbdesign. Fick lära mig lite grunder om ett program som heter joomla. Spännande o alltid roligt o få lära sig nytt.

Efter jobbet hämtar ja hundarna o aktiverar dem (senaste dagarna har dem redan varit trötta) Men dem får lite till :) Sen hemåt o ställa sig o laga mat o diska.

Jag fattar inte hur mkt ja hinner med fast jag slutar sent. När ja var arbetslös kunde ja dra ut på disken i flera dagar o maten lagades så sent som möjligt. Fast hundarna har ja aldrig slarvat med dem är mina änglar.

Nu ska ja göra pannkakor :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback